Je ontvangt een bevestigingsmail met het verzoek om je kaarten te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, krijg je de kaarten toegestuurd. In de bevestigingsmail vind je meer informatie over het personalisatie proces, zoals de datum tot wanneer het mogelijk is om je kaart te personaliseren.
Voor elk kaartje moet je persoonlijke informatie invullen, zoals voor-, achternaam en het e-mailadres van degene die het evenement zal betreden. Ben je ervan bewust dat deze informatie uniek moet zijn voor ieder kaartje. Vul om deze reden de naam gelijk aan de naam op een geldig identiteitsbewijs (paspoort, ID kaart) in.
Let op: Iedereen dient 18+ te zijn!
Na het invullen van deze informatie zal je een e-mail ontvangen met jouw gepersonaliseerde kaarten. Als je de kaarten niet binnen 24 uur ontvangen hebt, neem dan contact op met de klantenservice van PayLogic: Customer Service Paylogic.
Wanneer moeten mijn kaarten gepersonaliseerd worden?
Dit kan direct. Hier is geen deadline voor en kan je zelfs tijdens het evenement doen. Weet je nog niet wie er meegaan? Dan kan je nog wachten met het personaliseren. Je ontvangt de kaarten pas nadat je dit hebt gedaan.
Ik ben vergeten mijn kaarten te personaliseren, wat kan ik doen?
De personalisatie periode loopt door tijdens het evenement. Zoek in je mailbox op het onderwerp: ‘Belangrijk! Additionele informatie is benodigd voor uw bestelling’, de naam van het evenement of ‘Paylogic’. Middels deze e-mail is het mogelijk om je kaarten alsnog te personaliseren. Je ontvangt je kaarten direct in je mail zodra je ze hebt gepersonaliseerd. Indien je na enkele minuten nog geen kaarten hebt ontvangen, neem dan contact op met de Customer Service Paylogic. Tip: Het kan ook zijn dat de mail met kaarten in je spamfolder zit.
Moet ik een identiteitsbewijs meenemen naar het evenement?
Ja, je bent wettelijk verplicht om je te kunnen identificeren. Voor het betreden van een evenement kan de beveiliging vragen om een identiteitsbewijs, zodat gecontroleerd kan worden of de naam overeenkomt met het gepersonaliseerde kaartje. Houd er rekening mee dat een kopie van het identiteitsbewijs ongeldig is. De toegang tot het evenement kan geweigerd worden in het geval er een andere naam op het kaart staat.
In het geval je nog andere vragen hebt wat betreft de kaarten, kun je contact opnemen met de klantenservice van PayLogic via: Customer Service Paylogic.